martes, 2 de marzo de 2010

CANVI D'OBJECTIU SUB 3:45

Dilluns 01 març 2010

Aquestes 2 setmanes no han estat gaire bones. contractures i contratemps divers han fet que la típica baixada abans de la marató es convertís quasi amb un descans obligat, paro la veritat es que repassant el meu test i els darrers entrenaments estic mes ben preparat que mai i... es una gran oportunitat per intentar fer un bon temps.
De fet l'únic que pot passar es que algun contratemps (tipus contractura o similar) faci que d'una manera prudent no forci la maquina i acabi la cursa amb el sol objectiu (i que ja es molt) de gaudir la
En resum, sortiré amb la llebre de 3:45 (18 minuts per sota de la MMP que vaig aconseguir fa 4 mesos a Donostia) e intentaré aguantar fins el qm 32. A partir de llavors o peto jo o trenco el crono.
L'entrenament esta fet, la decisió de com me trobaré el dia de la cursa no esta en les meves mans, pero si ve de cara l'aprofitaré

No hay comentarios: