miércoles, 9 de diciembre de 2009

JA TORNEM A ESTAR-HI

Ara a arribat el moment de la veritat. Aquests primers mesos m’han servit per poder fer una mica de volum envers de la carrera, ja que es la meva part mes fluixa. Sempre havia patit moltíssim a partir del qm 32 i necessitava tindre força mental per poder afrontar una marató com tram final de l’Ironman
A partir de primers de setembre he anant fent quilometres amb aquest únic objectiu, acabar una marató en condicions, poder doblar després de la mitja i no deixar-me una “carretada” de minuts a la segona mitat
DONOSTIA ha sigut la proba que necessitava per ferme fort. No tan sols vaig acabar amb molt bones sensacions sinó que vaig fer millor marca personal. 4:03:18 Marca discreta però per mi el mes important de totes pel significat que tenia
Curiositat o no, el diumenge de la Marató de San sebastian coincidia amb el primer dia de les 30 setmanes de preparació de l’Ironman recomanat pel llibre de Don Fink
I allà estem, començant la marxa enrere d’aquest repte que m'il•lusiona i que tinc la sort de compartir -ho amb un munt de boixos com jo

No hay comentarios: