lunes, 4 de enero de 2010

PARENTESIS DE CAP D'ANY



Dia 31 vaig anar a passar el cap d’any al Pas de la Casa amb la meva família. L’ski no es la meva passió però el fet d'anar amb els meus fills a gaudir d’uns dies a la neu me feia molta il•lusió.
Sembla mentida com uns nens, sense vicis, amb uns dies son capaços d'aconseguir el que nosaltres estaríem anys. El primer dia ja varem poder baixar, en penes unes pistes tots junts, però el segon ja ho feien sense problemes. Seré un sentimental, però me va emocionar baixar tots plegats per primer cop unes pistes d’ski, amb els meus fills i les meves nebodes (que son també com filles meves)
Com en tots els sports, la tècnica es fonamental a l’hora de millorar. Es fàcil veure com ho fan el demés, però difícil aplicar-ho a un mateix.
Lo que es veritat, tal com me va dir el Jordi Ballesteros, entrenador-assessor-amic abans d'anar men, me va anar molt bé una parada mental i un canvi de paisatge

EQUIP SONIC



No hay comentarios: