miércoles, 19 de mayo de 2010

HALF CHALLENGE BARCELONA MARESME

Diumenge 16 maig 2010

Una gran excusa per pasar un cap de setmana amb sa familia d'en Cesc i meva, fora de ses nostres trobades habituals a Sant Llorenç
En Cesc feia el seu primer Half i va estar molt be compartir els moments abans de la Cursa i els nervis que tots tenim quan s'acosta l'hora de tirarse a s'aigo i començar una nova experiencia

En quan a la cursa, millor que mai.Vaig sortir a l'ultim calaix i malgrat al principi no me feia cap gracia, al final me va donar molta força ja que no deixava de pasar gent tota la cursa

A l'aigua vaig deixar sortir devant tots els que surten sprintant con si s'acabes el mon i es peguen cops com boixos. Un cop agafat el ritme no vaig deixar de pasar gent, inclos agafava alguns dels que havien sortit 10 minuts abans. Aixo m'animava nomes començar

La bici, una mica avorrida ja que tot el circuit era planer. Me vaig mentalitzar amb anar acoplat i a un ritme constant, pensant amb Niça e intentant acabar amb la sensacio de poder fer el doble sensa massa problemes. La veritat es que vaig arribar molt descansat i en molt bones sensacions

El correr, desde el primer moment l'objectiu era no pasar en cap moment del 85% de la FCM, independenment de tenir ganes de fer mes via. A molt moments tenia la sensacio de poder anar mes rapid, pero vaig esser fidel al plantejament inicial i vaig acabar amb 2:01:32 i en la sensacio de poder fer 10 qm mes al mateix ritme


Una gran cursa, 5:25:05 (MMP) i rebaixant 1hora 15' la meva marca de l'anys pasat (Esveritat que aquest any va esser mes facil pel recorregut, pero el fet es que la millora va ser espectacular)
Ara a seguir per Niça

No hay comentarios: