martes, 9 de febrero de 2010

MITJA GRANOLLERS - MMP I MARCA PER NYC


07-febrer-2010

UN DIA PERFECTE
Gran dia avui a Granollers. No sabia molt be quina intencio tenia a aquesta cursa, pero secretament me feia molte il.lusio baixar de 1h40’ per tenir temps acreditat i anar a NY (marca pels mes grans de 50 anys).
Jo tenia una marca de 1:41.36 i no veia clar fer-ho, pel que me plantejo pujar una mica per sota de 5 i a veure que pasa a la baixada.Les indicacions del meu mister , Jordi Ballesteros, varen esser pujar a ritme marato i un cop a dalt segons me trobés, pero he tirat una mica mes al principi per no perdre l’oportunitat. Ho sento “jefe”
Al primers quilometres me trobo amb el Miqueljardi i altres correcats que pensen pujar a 5, pel que m’afegueixo. Va pasant la pujada i quedem el Miquel i jo. Com ell es prepara per Sevilla i no tenia altre intencio de gaudir la cursa me va marcant el ritme. Tot un luxe, sembla un rellotje.
Arriban a dalt amb a una mitja de 4:55. Primer objectiu asolit.En Miquel me demana quin era el meu objectiu i li dic secretament que seria un somni baixar de 1:40. “Massa tard, hem sortit molt per sota” me contesta .“Tan sa val, si puc fer marca ja estare content”. Me deixo portar cegament pel Miquel. Veig que va apretant, pero jo no miro el rellotje.Me va regulant i disfruto de portar una persona com ell endevant. Van pasant els quilometres i me trobo molt be.Als repechons vaig regulant i anem esgarrapant segons al nostro promig i aconstant-nos mes a l’oblectiu. El darrers qm voltat de correcats, guiat pel miqueljardi i totalment pasat de pulsacions se m’han fet durisims. Apreto les dents i miro el rellotje de reull, anem a 4:00
Veig l’arc d’arribada, sprinto malgrat ja no sento les cames… 1:38:59
Millor marca personal, Marca per NY… estic super feliç
GRACIES MIQUEL, ho hem aconseguit

1 comentario:

pablopluvinet@gmail.com dijo...

Marc, un consell: corre a NY, ya!!! es el cenit de tot esportiste