domingo, 6 de febrero de 2011

PROVA BTT NINER 29''

L’atre dia, gracies al meu amic Marcel Carreras i a la seva nova tenda de triatlo Distance, vaig tenir la sort de poder provar las novas bicicletes Niner de 29”


Juntament amb el Pau Zamora i altres companys, varem anar a rodar una horeta per Collserola, per un circuit variat amb tal de poder tindre una priera impresio d’aquest nou concepte de BTT

Lo primer que me va cridar l’atencio era lo “alt” que te senties damunt aquellas rodes. Mirant el desarrollo veus uns plats super petits (lo que te permeten poder girar les 29’’ en pujada) sensa patir mes de lo normal. La sensacio a les pujades era de una gran estabilitat; com si la bicicleta anes mes vertical y recta. Quan rodes en pla, un cop agafada l’inercia sembla que vas mes rapid

A les baixades es on mes canvi vaig notar. Molte mes seguritat. Anava sensa suspensio al darrear i semblava que la portava

Les trialeras de baixada varen esser altre cosa. Jo no som gaire tecnic i com anava l’ultim me vaig deixar portar. La recepcio dels salts era millor, pero el fet d’anar mes alt i la meva poca tecnica me varen acollonir una mica

En resum, crec que pel que jo faig normalment, rodar i pistes no massa tecniques, es una opcio a tindre amb conte. L’unic que no veig clar es devant un circuit tecnic de pujada crec que la roda mes gran ho fa molt mes dificil

No hay comentarios: