lunes, 11 de octubre de 2010

PROJECTES 2011

Una vegada acabada la temporada; encara me falta la Garmin a BCN, per equips, amb uns amics (pares de l'escola del meu fill) amb l'objectiu de divertirnos al maxim, me plantejo nous reptes i objectius

La temporada es llarga i sempre tenim imprevistos. Cal recordar que la finalitat primordial es divertirse, compaginar els entrenaments amb la familia, feina i amics. malgrat tot a mi sempre m'ha anat be marcarme unes cuantes proves per intentar cuadrar es calendari

Repartit amb el temps, m'agradaria fer:
Març: Marato de Barcelona
Abril-Maig:  Els pedals de foc amb el meu cunyat (fa massa temps que hem parlem)... i amb qui vulgui acompanyarnos
Juny: Ironman de Niça (me va encantar i vull repatir)
Septembre: Matagalls-Montserrat
Novembre: Marato de New York  (vaig fer temps per aconseguir es dorsal a la Mitja de Granollers) Aqui tambe compto no tan sol amb la companyia d'en Petraki, sino tambe amb el seu ingles

Es un calendari per mi molt interesant, que me permetra fer distints tipos d'entrenaments al llarg de l'any, canviant de llocs i companys, minimitzant els risc de lesions

Ara donçs tan sol falta tornar-si a posar. Les ganes hi sobren

No hay comentarios: