domingo, 1 de marzo de 2009

4 VEGADES A LA MATEIXA PEDRA

Avui he fet la Marato de Barcelona. Estava mes preparat que mai. Es la meva 8ª marato i estava quasi segur de baixar de 4 hores (la meva marca es 4:08:35)
Sempre he sortit mes rapid del que tocava i ho he pagat al final. Al qm 25 sempre havia començat a trobarme malament
Avui estava pletoric. No feia calor i els primers quilometres me trobava amb mol bones sensacions; tantes que com sempre, he anat a 5:25 - 5:30 els primers 30 qm... i com anava be he començat a forzar una mica (molt poc) pero, al 34 la cosa ha canviat, de sobte (com un mur... es clar). Per primer cop he sentit el mur amb tota la força i malgrat he pogut recuperarme 4-5 qm mes tard ja era tard per les mevas aspiracions
Altre vegada sera, pero segurament m'equivocare amb el mateix. Si quan un es burro....
Aixo si, ja tinc la meva 8ª marato al sac i aixo si es un exit

No hay comentarios: