lunes, 13 de noviembre de 2006

Nou repte.BCN 2007

M’he apuntat al nou grup de VictorGo per preparar la marató de BCN 07 amb l’objectiu de baixar de 4 hores. Ahir vaig rebre la llista dels inscrits i em va fer molta il·lusió veure nom coneguts del grup de BCNGo com la Montse Piñol, en Putxi, Danistal,...
Al full inicial d’en Víctor es recordava la necessitat d'obtenir una base de força-resistencia, a base de 2 dies de pesos , abdominals a diari i 2 de BTT. El tema gimnàs es algo que no he suportat mai, m’avorreix no se si tant com les abdominals, però aquesta vegada he agafat el compromís amb mi mateix de fer-ho. Menys mal que tan sols seran 2 mesos.
A part d’això estic molt content de tornar participar amb un repte com aquest i amb un grup que tantes alegries em va donar l’edició passada.Tan sols falta una setmana per començar el pla d’entrenament i a lluitar pels nostres objectius

No hay comentarios: