domingo, 12 de noviembre de 2006

La meva primera marato

L’any passat vaig emprendre el repte d’acabar una marató i vaig elegir BCN 06. Vaig apuntar-me al grup d’entrenament de BCNGo, conduit pel Víctor Gonzalo dintre del grup de 10de1000. El meu objectiu d’acabar, poc a poc es va convertir en baixar de 4h30’ i al final vaig sortir a ritme de 4 hores. Be es veritat que va ésser el primer dia de calor desprès de 4 mesos d’entrenar amb fred, però també que l’eufòria em va fer creure que podria superar aquest repte molt mes fàcilment. Mai havia tingut una constància tan gran com aquells mesos i vaig pagar una mica la “novatada”. Vaig sortir a 5’40’’ inclòs una mica mes ràpid, i al qm 25, mes que un mur vaig trobar una muralla infranquejable. Gracies al record dels meus companys de BCNGo i principalment al meu cunyat que m'esperava al qm 34 vaig poder acabar amb un temps de 4h20’36’’, caminant a trossos i treien-ne el fetge per la boca. Gaudir, el que es diu gaudir, no vaig fer-ho gaire, però si que ja tinc dintre la llevo de córrer i no repetir errors. Això si, mai tornarà a haver-hi una altra primera

No hay comentarios: