domingo, 12 de noviembre de 2006

Com intentar no repetir errors

Això a mi no em passarà. Malgrat que no ho reconeguem, sempre pensem que estem una mica per sobre de la realitat i que els consells de sempre, aquells que ja no necessiten demostrar-se, son veritat, però... a mi no em passarà. Al final tots acabem tocant de peus i terra i arrossegant-nos davant els nostres propis errors.
Un cop patida la marató de BCN vaig veure que l'important era crea una bona base de quilometratge, a ritmes suaus, per construir una bona base aeròbica. Res, el que tots sabem. Per això vaig decidir anar fent quilòmetres durant els mesos d’estiu, sense series , a ritmes entre el 70 - 85% i córrer 2 maratons en 15 dies, a ritme suau.
El resultat va ésser fer la Marató del Mediterrani en 5h05’38’’ i 2 setmanes mes tard la Tui marató de Mallorca en 4h48’23’’.
Estic content d’haver reeixit aquests objectius i ara estic mes preparat per afrontar el repte de baixar de 4 hores a BCN 07

No hay comentarios: