lunes, 2 de febrero de 2009

CANVI DE XIP

Despres de la tirada de 30 qm al canal Olimpic; que per cert es un luxe poder comptar amb tota la gent de corredors.cat; es hora de pensar quin es el meu objectiu principal.
Estem a febrer i cada vegada queda mens pel meu repte. El cami de la marato esta siguent una meravella. Coneixe al Jordi Ballesteros com entrenador m'ha fet canviar moltes de les mevas "teories inamovibles". Ara vaig per sensacions. Soc mes importat que el pulsometre i tots els gatchets que tant m'agradan
Dia 16 s'obren les inscripcion per la Quebrantahuesos (Confio totalment amb el meu amic Petraki per aconseguir un dorsal) i fa molt temps que no agafo la bici. Abans d'aixo el mig IM de Calella... lo dit, avui he fet spinning i a partir d'ara començare a introduir bici i nedar al darrer mes de la marat0 (malgrat sigui una mica amagat del "mister"
Quan disfrutes el cami, les fites deixen de tenir importancia

No hay comentarios: